Logo
Pogoda

18°C

  • sgps
  • e-puap
  • bip
  • Kontrast 1
  • Kontrast 2
  • Kontrast 3
  • Kontrast 4
Tłumacz

Tłumacz

STRZYŻÓW POGODA

Zaproszenie na szkolenie dla pracowników samorządowych

wydrukuj


szkolenieStarostwo Powiatowe w Strzyżowie jako partner projektu pn. „W stronę klienta - nowa twarz administracji samorządowej" serdecznie zaprasza pracowników samorządowych do udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych na terenie naszego powiatu przez Towarzystwo ALTUM Programy Społeczno - Gospodarcze.

 

W ramach projektu zaplanowano szkolenia z następujących tematów:

 

  1. „Komunikatywny urzędnik" - abc dobrej komunikacji z klientem i w zespole wg zasad etyki" - 30 - 31 maja 2011 r.
  2.  „Ustawa o finansach publicznych i jej praktyczne zastosowanie" - 9 - 10 czerwca 2011 r.
  3.  „Obieg dokumentów, zasady archiwizacji" - 20 - 21 czerwca 2011 r.

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Organizatorzy zapewniają m.in. materiały szkoleniowe oraz catering.

 

W celu dokonania zapisu na w/w. szkolenia prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 17- 852-27-60 w. 34. Więcej informacji pod adresem: www.altum.pl 

 

Serdecznie zapraszamy.

 

[Na podstawie inf. lokalnego ambasadora projektu p. C. Bałchan - oprac. A. Zielińska]

 

Od 1 sierpnia 2009 r. Towarzystwo ALTUM Programy Społeczno-Gospodarcze z siedzibą w Rzeszowie realizuje projekt „W stronę klienta - nowa twarz administracji samorządowej" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenia skierowane są do pracowników urzędów jednostek samorządu terytorialnego (urzędów gmin z naszego terenu oraz Starostwa) i odbywają się w budynku Starostwa Powiatowego w Strzyżowie. Harmonogram szkoleń został opracowany tak, by nie zakłócać normalnej pracy urzędów, które przystąpiły do realizacji projektu. Celem prowadzonych szkoleń jest doskonalenie umiejętności zatrudnionych pracowników w szczególności w zakresie komunikacji z klientami i wiedzy merytorycznej. Sam projekt realizowany jest w myśl hasła „Dbamy o jakość usług świadczonych w naszym urzędzie i zadowolenie mieszkańców".